Sunday, January 2, 2011

HAPPY NEW YEAR...





HAPPY NEW YEAR..kepada semua kwn, staf, dan kenalan..moga tahun ni dh simpan azam yang lebih baik. secara peribadinya, azam kte sentiasa baru..dan kte sgt merasakan azam tahun ni lbh baru n murni dr azam tahun2 lepas..

pertamanya, kte nk buang segala kesedihan dan keserabutan thn lps. kte nk buang segala kenangan awl tahun lepas. he make me sick..so sick..hurt, perit, pedih, luka, bernanah n sume yg xbestlh. terima kasih atas segalanya.

keduanya, kte xnk kesucian hati ini dikotori dgn rs2 xpuas hati n ape2 je yg buat hati kte rs sakit n keras. kot2 kne penyakit hati plak. salah satu penyebab penyakit hati adalah sebab hati kte selalu ada sifat2 xelok.

ketiganya, kte nk lbh berjaya n fokus dengan kerjaya skrg. get more idea n bestlh kn. lbh dedikasi n slalu bekerja kerana Allah.

keempatnya, lps bulan 3, lps semuanya selesai n kte dh jd smbody utk smbody, lps setahun 2 dia smbung blajar kte pn akan smbung master plak. hopefully azam2 ini akan tercapai.

last but not least, teruskan membaca SEBENING KASIH. kisah2 selepas ini akan lebih dramatik.

"kerana suatu waktu kau pernah melafazkan janji, kerana suatu detik kau pernah memberikan harapan, kerana suatu ketika kau pernah mengungkapkan rasa, hanya kerana aku seorang aku, maka tak layak kah aku menjadi seseorang di hatimu untuk dihargai atau paling tidak diakui hak sebagi wanita?"

"hanya kerana aku terlalu jujur dan percaya, hanya kerana aku lembut tikahnya maka wajarkah aku disenda gurau? hanya kerana aku seorang aku, aliff firdaus"...hehe..jengjeng..

No comments:

Post a Comment